|
A Levo SL a kis tömeg, a menetminőség és a természetfeletti rásegítés egyedülálló kombinációjával a „legjobb bringás élményt, felerősítve” nyújtja. Akár motoros, akár hagyományos trail bringákhoz méred, egyet fogsz érteni: a Levo SL az Ultimate Trail Bike.
A bringázásról szól: Amikor minden összeáll, a bringa „eltűnik” alattad. A felesleges tömeget lefaragtuk, hogy a Levo SL karcsú és azonnal reagáló legyen. Elég erős a kemény használathoz, mégis elég könnyű, hogy játszva cikázz a köves szekciókban. A finomhangolt geometria, kinematika és csillapítás együtt dolgozik a páratlan kontrollért, magabiztosságért és precizitásért.
Magic Carpet Ride: GENIE: A szabadalmaztatás alatt álló GENIE technológia a levegős rugózás új szintje: a középút „bump zónában” a csavarrugóhoz hasonló lineáris érzetet ad a jobb kontrollért, a végút felé pedig progresszívan keményedik, hogy elkerülje a leütést.
Geometry of Control: A Levo SL gyári beállításból is kivételes irányíthatóságot ad: „nagy bringás” képességek könnyed, fordulékony kezelhetőséggel szűk szakaszokon. A kifinomult reach a bringa közepére helyez, javítva a tapadást és kanyarodást, míg az alacsony középcsapágy, a lapos fejcsőszög és az optimalizált villa-offset stabilitást ad durva terepen. A hatféle állítható geometria egyszerűen személyre szabható.
Mixed Wheel: Az elöl 29” kerék stabilitást és magabiztos kezelhetőséget ad, a 27,5” hátsó kerék rövid láncvillát és szuper gyors reakciót. Ha hátul is 29”-et szeretnél, csak fordítsd a link chipet és mehet a „big wheel”.
Turbo Operating System: A zökkenőmentesen integrált rendszer verhetetlen teljesítményt ad nyomatékban, hatótávban, érzetben, erőleadásban, megbízhatóságban és felhasználói élményben. Láthatatlan kéz, ami segít többet tenni, messzebb menni és jobban szórakozni.
Specialized SL 1.2 motor: Az SL 1.2 motor 43%-kal több nyomatékot (50 Nm) és 33%-kal több teljesítményt (320 W) ad, mint elődje. Verhetetlen hatásfokának köszönhetően páratlan a hatótáv/tömeg arány. A zökkenőmentesen integrált 320 Wh akkumulátor Eco módban akár 5 óra rásegítést biztosít. A 160 Wh Range Extender (külön kapható) kulacstartóba illeszkedik, és kb. +50% hatótávot ad.
Mindennel összekötve: A MasterMind TCU teljesen integrálódik a Turbo OS-sel és a Specialized appal. A MicroTune-nal menet közben állíthatod a rásegítési szinteket. A vezeték nélküli frissítések idővel még jobbá teszik a bringát. A Speci App személyre szabott motorkalibrálást és fejlett biztonsági funkciókat kínál, mint a Smart Control és a Turbo System Lock.
Fő kiemelések
-
Traverse HD kerekek: A hegy legerősebb, legjobb menetérzetű karbon kerékszettje
-
GENIE | FOX FLOAT X Factory rugóstag: GENIE levegős rugótechnológia, Kashima bevonat, Ride Dynamics hangolás
-
FOX 36 FLOAT Factory villa: A FOX eddigi legfinomabb, legjobban hangolható, lejtőorientált csillapítója, Kashima bevonattal
-
SRAM Maven Ultimate + HS2 tárcsák: Csúcs fékerő és hőmenedzsment, titán szerelékek
-
SRAM XX Eagle Transmission: A SRAM legkönnyebb, mégis robusztus, vezeték nélküli hajtása
-
RockShox Reverb AXS: Vezeték nélküli, személyre szabható dropper
E-bike rendszer
Kábelezés: Custom Specialized kábelköteg
Töltő: Egyedi töltő, 48 V rendszer, SL csatlakozó
Motor: Specialized SL 1.2 Custom RX Trail Tuned, 50 Nm, 320 W
UI/Remote: Specialized MasterMind TCU, töltöttség százalék, 120 kijelző-elrendezés, MicroTune, OTA frissítés, ANT+/Bluetooth®, kormánytávirányító
Akkumulátor: Specialized SL1-320, teljesen integrált, 320 Wh
Frameset
Nyeregcső bilincs: Alumínium, 38,6 mm
Váz: Levo SL karbon, FACT 11m, alumínium shock extension, 150 mm rugóút, állítható fejcsőszög és BB magasság, kompatibilis 27,5” vagy 29” hátsó kerékkel
Rugózás
Villa: FOX 36 Factory 29", Grip X2 csillapító, Kashima, S1: 150 mm, S2–S6: 160 mm
Hátsó rugóstag: FOX FLOAT X Factory Specialized GENIE Shock Tech-kel, Ride Dynamics Trail Tune, 2-állású kar, 3-fokozatú Open hangolási tartomány, LSR állítás
Fékek
Első fék: SRAM Maven Ultimate HS2 200 mm tárcsával
Hátsó fék: SRAM Maven Ultimate HS2 200 mm tárcsával
Hajtáslánc
Hajtókar: SRAM Eagle, 165 mm, 32T, integrált láncvédő, 55 mm láncvonal
Lánctányér: SRAM T-Type, 32T
Váltókar: SRAM AXS POD Ultimate Controller
Hátsó váltó: SRAM XX Eagle Transmission
Kazetta: SRAM XX Eagle Transmission, 12 seb., 10–52T
Lánc: SRAM XX Eagle Transmission Flattop
Kerekek és gumik
Első kerék: Traverse HD 29", DT Swiss 240, 15×110 mm, 28 küllő
Hátsó kerék: Traverse HD 27,5", DT Swiss 240, XD szabadonfutó, 12×148 mm, 32 küllő
Első gumi: Butcher GRID TRAIL, GRIPTON® T9, 2Bliss Ready, 29×2.3"
Hátsó gumi: Eliminator GRID GRAVITY, GRIPTON® T9/T7, 2Bliss Ready, 27.5×2.3"
Belsők: Standard, Presta szelep
Cockpit
Markolat: Deity Lockjaw
Kormány: RaceFace Era Carbon, S1/S2: 20 mm emelés, S3–S6: 40 mm emelés
Stucni: Industry Nine A35, 40 mm hossz, 35 mm bilincs
Nyeregcső: RockShox Reverb AXS, 30.9 mm, 1X remote
-
Hossz: S1: 100 mm, S2: 125 mm, S3: 150 mm, S4–S6: 170 mm
Nyereg: Specialized Power Pro Mirror, titán üreges sínekkel
Kiegészítők
SWAT: SWAT CC villanyakba integrált szerszám láncbontóval és szemkapoccsal
Súly
Méret: S4
Súly: 18,15 kg (40 lb, 0.2 oz)
Geometria
| Méret |
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
| Hajtókar hossza
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
| Kormány szélessége
|
800
|
800
|
800
|
800
|
800
|
800
|
| Stucni hossza
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
| Nyereg szélessége
|
155
|
155
|
143
|
143
|
143
|
143
|
| Nyeregcső hossza
|
100
|
125
|
150
|
170
|
170
|
170
|
| Stack
|
609
|
617
|
626
|
635
|
645
|
654
|
| Reach
|
405
|
425
|
445
|
470
|
495
|
525
|
| Fejcső hossz
|
95
|
100
|
110
|
120
|
130
|
140
|
| Fejcsőszög
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
| Középcsapágy magasság
|
343
|
348
|
348
|
348
|
348
|
348
|
| Középcsapágy esés
|
-34
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
| Utánfutás
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
| Villa teljes hossza
|
560
|
570
|
570
|
570
|
570
|
570
|
| Offset
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
| Első közép
|
726
|
752
|
776
|
806
|
835
|
869
|
| Láncvilla hossz
|
433
|
432
|
432
|
432
|
432
|
432
|
| Tengelytáv
|
1158
|
1184
|
1208
|
1238
|
1267
|
1301
|
| Felsőcső (vízszintes)
|
560
|
582
|
604
|
631
|
659
|
691
|
| Átlépési magasság
|
727
|
763
|
766
|
767
|
773
|
778
|
| Nyeregcső hossz
|
385
|
385
|
405
|
425
|
445
|
465
|
| Nyeregcsőszög
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
|