|
Az Levo SL a páratlanul könnyű súly, menetkomfort és természetfeletti rásegítés egyedülálló kombinációjával kínálja a legjobb élményt - felerősítve.
A MENETÉLMÉNYRŐL SZÓL: Amikor minden tökéletesen működik, a bringa eltűnik alattad. Lecsökkentettük a tömeget, hogy a Levo SL karcsú és fürge maradjon. Elég masszív a kemény igénybevételhez, mégis könnyű, hogy játszva navigálj vele a sziklakerteken át. Geometriája, kinematikája és a finomhangolt rugózása együtt nyújtja a kontrollt, magabiztosságot és precizitást, amelyhez semmi sem fogható.
A VARÁZSSZŐNYEG ÉLMÉNY: GENIE Szabadalmaztatás alatt álló GENIE technológiánk az ultimét légkamra. A „bump zónában” a spirálrugók lineáris rugókarakterisztikáját ötvözi a légkamrák progresszív végütközés-gátló tulajdonságával.
A KONTROLL GEOMÉTRIÁJA: A Levo SL geometriája már alaphelyzetben kivételes menetet nyújt, a nagy bringák képességeit kombinálva a szűk részekben szükséges fürgeséggel. A finoman hangolt reach optimális tapadást és kanyarstabilitást biztosít, míg az alacsony középcsapágy, a lapos fejcsőszög és az optimalizált villaoffset stabilitást ad a nehéz terepen. Az állítható, hatszor variálható geometria lehetővé teszi a személyre szabást stílusod és tereped szerint.
MIX KERÉK: Az első 29”-os kerék stabilitást és biztonságot ad a legzordabb terepen, míg a hátsó 27,5”-os kerék rövid láncvillát és ultrafürge kezelhetőséget tesz lehetővé. Ha inkább a 29”-os hátsó kerék gördülési előnyeit szeretnéd, egyszerűen fordítsd meg a forgáspont-chipet, és szereld fel a nagy kereket.
TURBO OPERÁCIÓS RENDSZER: A teljesen integrált rendszer verhetetlen teljesítményt nyújt nyomaték, hatótáv, menetkomfort, erő, megbízhatóság és élmény terén. Ez a „láthatatlan kéz” teszi lehetővé, hogy többet tegyél, messzebbre menj, erősebbnek érezd magad – és jobban szórakozz.
SPECIALIZED SL 1.2 MOTOR: Az új SL 1.2 motor 43%-kal több nyomatékot (50 Nm) és 33%-kal több teljesítményt (320 W) ad, mint elődje. Egyedülálló hatékonyságával páratlan a hatótáv–súly arányban. A 320 Wh integrált akkumulátorral akár 5 órás Eco üzemmódot kínál. A külön kapható 160 Wh Range Extenderrel a hatótáv további 50%-kal növelhető.
MINDEN ÖSSZEKAPCSOLVA: A MasterMind TCU az intelligens e-bike vezérlőegység, amely összekapcsolódik a Turbo OS-sel és a Specialized App-pal. A MicroTune segítségével pontosan állítható a rásegítés. A vezeték nélküli frissítések biztosítják, hogy a bringád idővel csak jobb legyen. Az alkalmazásban személyre szabhatod a motor működését, valamint fejlett biztonsági funkciók (pl. Smart Control, Turbo System Lock) is elérhetők.
Felszereltség
E-bike rendszer
-
Kábelköteg: Egyedi Specialized kábelköteg
-
Töltő: Egyedi, 48V rendszer, SL rendszer csatlakozóval
-
Motor: Specialized SL 1.2 RX Trail Tuned, 50 Nm, 320 W
-
UI/vezérlő: MasterMind TCU, töltöttség %, 120 kijelzési konfiguráció, MicroTune, OTA frissítések, ANT+/Bluetooth®, kormányvezérlő
-
Akkumulátor: Specialized SL1-320, integrált, 320 Wh
Vázszett
-
Váz: Levo SL FACT 11m karbon, alumínium rugóstag-tartó, 150 mm rugóút, állítható fejcsőszög és középcsapágy magasság, 27,5/29” kompatibilis
-
Nyeregcsőbilincs: Alumínium, 38,6 mm
Felfüggesztés
-
Villa: FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP csillapító, kétállású Sweep, 15x110 mm QR tengely, 44 mm offset, S1: 150 mm rugóút, S2-S6: 160 mm
-
Hátsó rugóstag: FOX FLOAT X Performance GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-pozíciós kar, 3 Open beállítás, LSR állítás, S2-S6: 210x55 mm, S1: 210x52,5 mm
Fékek
-
Első: SRAM Maven Bronze, 4 dugattyús, 200 mm Centerline rotor
-
Hátsó: SRAM Maven Bronze, 4 dugattyús, 200 mm Centerline rotor
Hajtáslánc
-
Lánc: SRAM GX Eagle Transmission Flattop
-
Hajtókar: SRAM S1000, 32T lánctányér, integrált védő, 55 mm chainline, 165 mm
-
Lánctányér: SRAM T-type 32T
-
Kazetta: SRAM XS-1270 Transmission 12 sebesség, 10-52t
-
Hátsó váltó: SRAM S1000 Eagle Transmission
-
Váltókar: SRAM AXS POD Controller
Kerekek és gumik
-
Felnik: Specialized hookless alumínium, 30 mm belső szélesség, tubeless ready, 29”/27.5”
-
Első kerékagy: Specialized alumínium, 15x110 mm, 32h
-
Hátsó kerékagy: Alumínium, zárt csapágy, 12x148 mm, 32h
-
Küllők: DT Swiss Industry
-
Első gumi: Butcher GRID TRAIL, GRIPTON T9, 29x2.3”
-
Hátsó gumi: Eliminator GRID GRAVITY, GRIPTON T9/T7, 27.5x2.3”
-
Belsők: Presta szelep
Kormányrész
-
Kormány: Specialized alumínium 6000, 6° upsweep, 8° backsweep, S1–S2: 780 mm/20 mm rise, S3–S4: 800 mm/30 mm rise, S5–S6: 800 mm/40 mm rise
-
Stucni: Alumínium Trail, 35 mm befogó
-
Markolat: Specialized Trail Grips
-
Nyereg: Bridge Comp, Cr-Mo sín, 155/143 mm
-
Nyeregcső: X-Fusion Manic dropper, belső bowdenes, végtelen állítás, S1: 100 mm, S2: 125 mm, S3: 150 mm, S4: 170 mm, S5/S6: 190 mm
-
Kiegészítők: SWAT CC villanyak integrált szerszám (láncbontóval, szemkapoccsal)
Súly
Geometria
| Tulajdonság / Méret |
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
| Hajtókar hossza
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
| Kormány szélessége
|
780
|
780
|
800
|
800
|
800
|
800
|
| Stucni hossza
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
| Nyereg szélessége
|
155
|
155
|
143
|
143
|
143
|
143
|
| Nyeregcső hossza
|
100
|
125
|
150
|
170
|
170
|
190
|
| Stack
|
609
|
617
|
626
|
635
|
645
|
654
|
| Reach
|
405
|
425
|
445
|
470
|
495
|
525
|
| Fejcső hossz
|
95
|
100
|
110
|
120
|
130
|
140
|
| Fejcső szög
|
64.6
|
64.6
|
64.6
|
64.6
|
64.6
|
64.6
|
| Középcsapágy magasság
|
343
|
348
|
348
|
348
|
348
|
348
|
| Középcsapágy esés
|
-34
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
| Utánfutás
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
| Villa hossz (teljes)
|
560
|
570
|
570
|
570
|
570
|
570
|
| Villa offset
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
| Első középpont
|
726
|
752
|
776
|
806
|
835
|
869
|
| Láncvilla hossz
|
433
|
432
|
432
|
432
|
432
|
432
|
| Tengelytáv
|
1158
|
1184
|
1208
|
1238
|
1267
|
1301
|
| Felsőcső hossz (vízszintes)
|
560
|
582
|
604
|
631
|
659
|
691
|
| Átlépési magasság
|
727
|
763
|
766
|
767
|
773
|
778
|
| Nyeregcső hossz
|
385
|
385
|
405
|
425
|
445
|
465
|
| Nyeregcső szög
|
75.8
|
75.8
|
75.8
|
75.8
|
75.8
|
75.8
|
|