|
Az új Turbo Vado SL 2 több erőt, sebességet és hatótávot kínál, mint bármely más, ilyen könnyű e-bike. Ez egy csúcsteljesítményű gép, amelyet úgy terveztek, hogy a mindennapi edzés szórakoztató legyen, a városi ingázás pedig gyors és elektromos élménnyé váljon.
Az ultrakönnyű alumínium váz, a Future Shock felfüggesztés a sima úthibák elnyeléséhez, az ergonomikus üléspozíció és a szuperkönnyű motor természetfeletti erővel kombinálva egy olyan kerékpárt ad, amelyről eddig álmodtál.
Használat
-
Gyors ingázás
-
Fitnesz
-
Felfedezés
E-bike rendszer
-
Motor: Specialized SL 1.2, 320 W
-
Akkumulátor: Specialized SL2-520, teljesen integrált, 520 Wh
-
Hatótáv: akár 5 óra
-
Kijelző: MasterMind H3, színes, testreszabható oldalakkal, ANT+/Bluetooth®, kormányról vezérelhető; beépített motorzár; Apple Find My integráció
-
Töltő: 48V rendszer, SL csatlakozóval
-
Kábelezés: Egyedi Specialized kábelköteg töltőporttal
Váz és felfüggesztés
-
Váz: 2024 Turbo Vado SL Alloy
-
Villa: 2024 Vado SL Alloy
-
Nyeregcső bilincs: Specialized Alloy 34.9, acél csavarral
-
Felfüggesztés: Future Shock 3.1
Fékek
-
Első fék: Tektro HD-R510, hidraulikus tárcsa, 160 mm
-
Hátsó fék: Tektro HD-R510, hidraulikus tárcsa, 160 mm
Hajtáslánc
-
Hajtókar: SRAM FC S699 Alloy (S: 165 mm / M-L: 170 mm / XL: 175 mm)
-
Lánctányér: Praxis, Narrow Wide, 44T, 104 BCD
-
Váltókar: Shimano CUES U8000, 11 sebesség
-
Hátsó váltó: Shimano CUES RD-U8000, 11 sebesség
-
Kazetta: Shimano CUES CS-LG700, Linkglide 11 seb., 11–50T
-
Lánc: Shimano 11 sebesség
-
Láncvédő: Specialized egyedi láncvédő
Kerekek és gumik
-
Felnik: 700c, dupla falú alumínium, 27 mm belső szélesség
-
Első agy: Alloy, 6-bolt, 28H, 12x100 mm átütőtengely
-
Hátsó agy: Alloy, 6-bolt, 28H, 12x142 mm átütőtengely
-
Küllők: DT Swiss J-Bend
-
Első gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Hátsó gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Belső: Standard 40 mm SV, 29x1.75–2.4
Cockpit és kiegészítők
-
Nyereg: Bridge Sport, üreges Cr-Mo sínekkel, 155 mm szélességben
-
Nyeregcső: Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9 mm
-
Markolat: Ergon GA30-S, 134,8 mm
-
Stucni: Specialized Stealth Stem, integrált kijelző- és lámpatartóval
-
S/M: 60 mm, 17°
-
L/XL: 75 mm, 15.5°
-
Kormány: Specialized Alloy, 680 mm szélesség, 15 mm emelés, 9° hátrahajlás
-
Első lámpa: Lezyne Ebike Power STVZO E500+, integrált tartóval
-
Hátsó lámpa: Spanninga Commuter Glow Brake XEr, STVZO
-
Pedálok: Specialized Commuter, csúszásmentes felület, fényvisszaverővel
-
Csengő: Specialized réz csengő
-
Sárvédők: Specialized Alloy, fekete anodizált, 700c, integrált pálcával
-
Kitámasztó: Specialized 40 mm-es rögzítéssel
-
Csomagtartó: Turbo SL Rack, MIK HD kompatibilis, 27 kg terhelhetőség
Súly
Geometria
| Méret |
S |
M |
L |
XL |
| Hajtókar hossza
|
165
|
170
|
170
|
175
|
| Kormány szélessége
|
680
|
680
|
680
|
680
|
| Stucni hossza
|
60
|
60
|
75
|
75
|
| Nyereg szélessége
|
155
|
155
|
155
|
155
|
| Nyeregcső hossza
|
350
|
350
|
400
|
400
|
| Stack
|
614
|
623
|
656
|
693
|
| Reach
|
375
|
405
|
430
|
450
|
| Fejcső hossz
|
115
|
125
|
160
|
200
|
| Fejcsőszög
|
69°
|
69°
|
69°
|
69°
|
| Középcsapágy magasság
|
291
|
291
|
291
|
291
|
| Középcsapágy esés
|
70
|
70
|
70
|
70
|
| Utánfutás
|
85
|
85
|
85
|
85
|
| Villa hossza
|
430
|
430
|
430
|
430
|
| Offset
|
50
|
50
|
50
|
50
|
| Első közép
|
641
|
674
|
712
|
746
|
| Láncvilla hossz
|
470,5
|
470,5
|
470,5
|
470,5
|
| Tengelytáv
|
1103
|
1136
|
1174
|
1208
|
| Felsőcső (vízszintes)
|
617
|
618
|
646
|
665
|
| Átlépési magasság
|
737
|
762
|
801
|
845
|
| Nyeregcső hossz
|
410
|
440
|
490
|
540
|
| Nyeregcsőszög
|
74°
|
74°
|
74°
|
74°
|
|