|
Az új Turbo Vado SL 2 Carbon több erőt, sebességet és hatótávot nyújt, mint bármely más, ilyen könnyű e-bike. Ez egy prémium teljesítményű kerékpár, amelyet úgy terveztek, hogy a mindennapi edzés szórakoztató legyen, a városi közlekedés pedig elektromos élménnyé váljon.
A karbon váz a világ legjobb országúti kerékpárjait idézi, a Future Shock felfüggesztés kisimítja az utat, az ergonomikus üléspozíció pedig telepatikus irányíthatóságot biztosít. A szuperkönnyű motor természetfeletti erőt ad — ez az a bringa, amiről eddig álmodtál.
Felhasználás: Gyors ingázás, fitnesz és felfedezés
E-Bike rendszer: Specialized SL 1.2 / 320 watt / akár 5 óra hatótáv
Vázszett: Ultrakönnyű FACT karbon váz és villa
Felfüggesztés: Future Shock 3.2
Kerékpár súlya: Akár 15,9 kg / 35,2 lbs
Személyre szabás és biztonság: Fitnesz metrikák, Apple Find My, Turbo System Lock, világítás
E-bike rendszer
-
Motor: Specialized SL 1.2, szuperkönnyű, 35 Nm nyomatékkal
-
Akkumulátor: Specialized SL2-520, teljesen integrált, 520 Wh kapacitással
-
Kijelző: MasterMind H3, színes, testreszabható kijelző, kormányról vezérelhető; ANT+/Bluetooth®, beépített motorzár, Apple Find My integráció
-
Töltő: 48V rendszer, SL rendszerű csatlakozóval, 4A töltő
Váz és felfüggesztés
-
Váz: 2024 Turbo Vado SL karbon
-
Villa: Specialized Vado SL2 Carbon, Tubus első csomagtartó-kompatibilitás (max. 14 kg)
-
Nyeregcső bilincs: Specialized integrált
Fékek
Hajtáslánc
-
Hajtókar: SRAM FC S996 karbon (S: 165 mm / M-L: 170 mm / XL: 175 mm)
-
Lánctányér: Praxis, Narrow Wide, 44T, 104 BCD
-
Váltókar: Shimano Deore XT SL-M8100-IR, Rapidfire, 12 sebesség, I-Spec
-
Hátsó váltó: Shimano Deore XT M8100, 12 sebesség
-
Kazetta: Shimano SLX CS-M7100, 12 seb., 10–51T
-
Lánc: Shimano SLX M7100, 12 sebesség
Kerekek és gumik
-
Első kerék: DT Swiss G540 Disc, 24h, 700c x 24 mm
-
Hátsó kerék: DT Swiss G540 Disc, 24h, 700c x 24 mm
-
Első gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Hátsó gumi: Specialized Hemisphere, defektvédelemmel, fényvisszaverő oldalfal, 700x47c
-
Belső: Specialized Turbo Tube
Cockpit és kiegészítők
-
Nyereg: Bridge Sport, üreges Cr-Mo sínekkel, 155 mm szélességben
-
Nyeregcső: Karbon, 30.9 mm, 21 mm offset
-
Markolat: Ergon GA30-S, 134,8 mm
-
Stucni: Specialized Stealth Stem, integrált kijelző- és lámpatartóval,
-
S/M: 60 mm, 17°
-
L/XL: 75 mm, 15.5°
-
Kormány: Specialized Alloy, 680 mm szélesség, 15 mm emelés
-
Első lámpa: Lezyne Ebike Fusion STVZO E500+, 500 lumen, reflektorral
-
Hátsó lámpa: Specialized integrált, nyeregre szerelt, LED technológia, 12V
-
Pedálok: Specialized Commuter, csúszásmentes felület, fényvisszaverővel
-
Csengő: Specialized réz csengő
Súly
Geometria
| Méret |
S |
M |
L |
XL |
| Hajtókar hossza
|
165
|
170
|
170
|
175
|
| Kormány szélessége
|
680
|
680
|
680
|
680
|
| Stucni hossza
|
60
|
60
|
75
|
75
|
| Nyereg szélessége
|
155
|
155
|
155
|
155
|
| Nyeregcső hossza
|
350
|
350
|
400
|
400
|
| Stack
|
600
|
628
|
660
|
698
|
| Reach
|
375
|
405
|
430
|
450
|
| Fejcső hossz
|
155,5
|
185,5
|
220,5
|
260,5
|
| Fejcsőszög
|
69°
|
69°
|
69°
|
69°
|
| Középcsapágy magasság
|
291
|
291
|
291
|
291
|
| Középcsapágy esés
|
70
|
70
|
70
|
70
|
| Utánfutás
|
85
|
85
|
85
|
85
|
| Villa hossza
|
430
|
430
|
430
|
430
|
| Offset
|
50
|
50
|
50
|
50
|
| Első közép
|
635,7
|
676,3
|
713,6
|
747,8
|
| Láncvilla hossz
|
465
|
465
|
465
|
465
|
| Tengelytáv
|
1092
|
1132
|
1170
|
1204
|
| Felsőcső (vízszintes)
|
547
|
585
|
619
|
650
|
| Átlépési magasság
|
755
|
781
|
824
|
869
|
| Nyeregcső hossz
|
410
|
440
|
490
|
540
|
| Nyeregcsőszög
|
74°
|
74°
|
74°
|
74°
|
|