A legújabb Tarmac SL8 - One Bike to Rule Them All (Egy kerékpár, ami mindent felülmúl)
A Tarmac SL8 páratlan sebességet kínál az aerodinamika, könnyűség és korábban lehetetlennek hitt menetminőség kombinációjával. Nyolc generáció és több mint két évtizedes fejlesztés eredményeként ez nemcsak a leggyorsabb Tarmac valaha, de a világ leggyorsabb versenykerékpárja. És ezt be is bizonyítottuk.
Aerodinamika: 16.6 másodperccel gyorsabb mint a Tarmac SL7 40km-en - A legaerobb országúti kerékpár amit valaha készítettünk!
Súly: 685g a vázszett - A legkönnyebb verseny váz a világon!
Páratlan menetélmény: 33%-kal magasabb a merevség/súly arány, 6%-kal 'simább' (smoother) a Tarmac SL7-nél - Kirobbanó menetminőség, földöntúli irányíthatóság!
A csupán jó aerodinamika vagy szuper könnyű súly önmagában nem nyeri meg a versenyeket - a sebesség az, ami számít. Ahhoz, hogy ezt a sebességet biztosítsuk, kompromisszumok nélküli aerodinamika, könnyűség, merevség és rugalmasság kombinációját kellett megteremtenünk.
Az aerodinamikai előnyöket oda helyeztük, ahol számít - a kerékpár elején-, nem csak ott, ahol jól néz ki. Ezzel megteremtettük az eddigi legaerodinamikusabb országúti kerékpárunkat - 16,6 másodperccel gyorsabb 40 km-en, mint a Tarmac SL7. Igen, ez a Venge-nél is aero-dinamikailag hatékonyabb. Mondhatjuk, hogy megvan a győzelemhez szükséges plusz.
A Rapide Cockpit (elérhető az S-Works modelleken valamint külön megvásárolható) négy wattal csökkenti a légellenállást a már amúgy is gyors kétrészes Tarmac stucni és Rapide kormánykombinációhoz képest, azáltal, hogy egy részegységet alkot.
Az új UCI szabályok kihasználásával a Tarmac SL8 nyeregcső azonos méretű, mint az SL7-é volt. Az eredmény? Az SL8 rendelkezik a legkeskenyebb, legaerodinamikusabb nyeregcsővel, amit valaha is készítettünk, hogy átvágja még a gyorsan mozgó levegőt is a lábak körül.
Az Aethos-szal a világ legkönnyebb sorozatgyártású országúti kerékpárját hoztuk létre, és láttuk, hogy mennyire összeegyeztethető a hegyekben az igazián reszponzív és egy rugalmas, egész napos kerékpározás. Tudván, hogy mennyivel gyorsabbá tesz egy kerékpárt a csökkentett súly, a Tarmac SL8 tervezése közben felhasználtuk az Aethos-tól nyert tapasztalatokat, hogy könnyedén megfeleljünk az UCI minimális súlykorlátozásának, de teljes aerodinamikai felszereléssel.
Az új Tarmac SL8 egy következő szintre emeli a legendás irányíthatóságot, agresszív reakciókészséget és a Tarmac általánosan híres világbajnokságokon bevált geometriáját. A kerékpár merevebb a pedáloknál, precízebb a kormányon, mindezt egy olyan rugalmas üléssel kombinálva, amely új mércét állít fel a versenykerékpárok kényelmében. A Rider First Engineering-nek köszönhetően minden méretű bringás ugyanolyan páratlan menetminőséget és irányítást kap.
|