|
A Levo SL egyedülálló kombinációja a kis tömegnek, a menetkomfortnak és a természetfeletti rásegítésnek. Motorral vagy anélkül, bármihez hasonlítod, a Levo SL a végső trail kerékpár.
A bringázás élménye: Könnyű, agilis, mégis strapabíró váz. Geometria, kinematika és rugóstag-hangolás tökéletes összhangban a páratlan kontrollért, magabiztosságért és precizitásért.
Geometria a kontrollért: Alacsony középcsapágy, lapos fejcsőszög, optimalizált villa offset és hatállású állítható geometria minden terepen biztos irányíthatóságot kínál.
Mixed wheel kialakítás: Elöl 29”, hátul 27,5” kerék a stabilitás és a játékosság érdekében. Átalakítható full 29”-re is.
Specialized SL 1.2 motor: 50 Nm nyomaték, 320 W teljesítmény, 43%-kal nagyobb erő és 33%-kal több rásegítés, mint az előző generációban. Párosítva a 320 Wh akkumulátorral akár 5 óra Eco módban, Range Extenderrel (+160 Wh) további 50%-kal növelhető hatótáv.
Turbo OS és MasterMind TCU: Mikrohangolás, személyre szabható teljesítmény, integráció a Specialized applikációval, biztonsági funkciók (Smart Control, Turbo System Lock), valamint OTA frissítések.
Frameset
Váz: Levo SL karbon, FACT 11m, alumínium shock extension, 150 mm rugóút, állítható fejcsőszög, középcsapágy magasság, 27.5” vagy 29” hátsó kerékkel kompatibilis
Nyeregcső bilincs: Alloy, 38.6 mm
Felfüggesztés
Villa: Öhlins RXF 38, 160 mm rugóút, 29”
Hátsó rugóstag: Öhlins TTX Coil, méretezett rugókkal (S2–S6)
Fékek
Első fék: TRP DHR Evo, 220 mm tárcsával
Hátsó fék: TRP DHR Evo, 220 mm tárcsával
Hajtáslánc
Hajtókar: SRAM GX Eagle, 165 mm, 32T T-type lánctányér, integrált láncvédő, 55 mm láncvonal
Első lánctányér: SRAM T-type 32T
Hátsó váltó: SRAM GX Eagle Transmission
Váltókar: SRAM AXS POD Controller
Kazetta: SRAM GX Eagle Transmission, 12 seb., 10–52T
Lánc: SRAM GX Eagle Transmission Flattop
Kerekek és gumik
Első kerék: Roval Traverse Alloy 29”, DT Swiss 350 agy, 15x110 mm, 28 küllő
Hátsó kerék: Roval Traverse Alloy 27.5”, DT Swiss 350 XD agy, 12x148 mm, 28 küllő
Első gumi: Butcher GRID GRAVITY, GRIPTON® T9, 29x2.3”, 2Bliss Ready
Hátsó gumi: Butcher GRID GRAVITY, GRIPTON® T9, 27.5x2.3”, 2Bliss Ready
Belsők: Standard, Presta szelep
Cockpit
Markolat: Deity
Kormány: RaceFace Turbine Alloy, 35 mm, szélesség 800 mm, S1–S2: 20 mm emelés, S3–S6: 40 mm emelés
Stucni: RaceFace Aeffect R, 35 mm befogó, 40 mm hossz
Nyereg: Specialized Bridge Mimic, üreges Cr-Mo sínekkel
Nyeregcső: Bike Yoke Revive Max, 34.9 mm, S1: 125 mm, S2: 160 mm, S3–S4: 185 mm, S5–S6: 213 mm
E-bike rendszer
Motor: Specialized SL 1.2 Custom RX Trail Tuned, 50 Nm, 320 W
Akkumulátor: Specialized SL1-320, teljesen integrált, 320 Wh
Kijelző/vezérlés: MasterMind TCU, 120 kijelző-konfiguráció, ANT+/Bluetooth®, MicroTune, kormányról vezérelhető
Töltő: 48V rendszer, SL csatlakozóval
Kábelezés: Egyedi Specialized kábelköteg
SWAT rendszer: CC villanyakba integrált szerszám láncbontóval
Súly
Méret: S4
Súly: 19,61 kg
Geometria
| Méret |
S1 |
S2 |
S3 |
S4 |
S5 |
S6 |
| Hajtókar hossza
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
165
|
| Kormány szélessége
|
800
|
800
|
800
|
800
|
800
|
800
|
| Stucni hossza
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
40
|
| Nyereg szélessége
|
155
|
155
|
143
|
143
|
143
|
143
|
| Nyeregcső hossza
|
125
|
125
|
160
|
185
|
213
|
213
|
| Stack
|
609
|
617
|
626
|
635
|
645
|
654
|
| Reach
|
405
|
425
|
445
|
470
|
495
|
525
|
| Fejcső hossz
|
95
|
100
|
110
|
120
|
130
|
140
|
| Fejcsőszög
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
64.6°
|
| Középcsapágy magasság
|
343
|
348
|
348
|
348
|
348
|
348
|
| Középcsapágy esés
|
-34
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
-29
|
| Utánfutás
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
132
|
| Villa hossz
|
560
|
570
|
570
|
570
|
570
|
570
|
| Offset
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
42
|
| Első közép
|
726
|
752
|
776
|
806
|
835
|
869
|
| Láncvilla hossz
|
433
|
432
|
432
|
432
|
432
|
432
|
| Tengelytáv
|
1158
|
1184
|
1208
|
1238
|
1267
|
1301
|
| Felsőcső (vízszintes)
|
560
|
582
|
604
|
631
|
659
|
691
|
| Átlépési magasság
|
727
|
763
|
766
|
767
|
773
|
778
|
| Nyeregcső hossz
|
385
|
385
|
405
|
425
|
445
|
465
|
| Nyeregcső szög
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
75.8°
|
|